نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2516
-
الف
+

خبر خوش «آقای حکایتی» برای طرفداران سریال نوستالژیک «زیر گنبد کبود»

«بهرام شاه‌محمدلو» معروف به «آقای حکایتی» از ساخت فصل جدید برنامه «زیر گنبد کبود» خبر داد.

به گزارش آی فیلم 2، «بهرام شاه‌محمدلو» معروف به «آقای حکایتی»، که مخاطبان آی فیلم 2 هنرنمایی وی را در سریال های «علاءالدین»،  «آرایشگاه زیبا» و «زیر گنبد کبود» مشاهده کردند، با حضور در یک برنامه تلویزیونی اعلام کرد که قصد دارد فصل جدید سریال «زیرگنبد کبود» را بسازد.

شاه‌محمدلو درباره ساخت فصل دوم «زیر گنبد کبود» گفت: «از همینجا به مخاطبان این نوید را می‌دهم که به زودی قرار است فصل جدید مجموعه «زیر گنبد کبود» ساخته شود و البته برای آن نیاز به پشتوانه مالی دارم.»

«زیر گنبد کبود» یا «آقای حکایتی» نام مجموعه تلویزیونی مخصوص کودکان بود که در دهه ۶۰ و ۷۰ خورشیدی از تلویزیون ایران نشر می‌شد.

زیر گنبد کبود

«بهرام شاه‌محمدلو» کارگردان، تهیه کننده و بازیگر تیاتر ، سینما و تلویزیون ایران در تاریخ ۲۵ قوس(آذر) ۱۳۲۹ در تهران به دنیا آمد.

آغاز فعالیت هنری «بهرام شاه‌محمدلو» در سال ۱۳۴۴ و تجربیات آماتوری و نیمه حرفوی اش در لیسه و خانه جوانان بوده است. اما اولین کار حرفوی بازیگری را در سال ۱۳۴۷ در تیاتری به نام «داش آکل» که اجرای تلویزیونی داشت انجام داد.

وی با کرکتر «آقای حکایتی» که با لحنی مهربان در سریال «زیر گنبد کبود» قصه گویی می کرد و همچنین صداپیشگی نقش «مخمل» در «خونه مادربزرگه»‎ در بین مخاطبان تلویزیون به شهرت رسید.

 «آرایشگاه زیبا»، «علاءالدین»، «کمین»، «مختارنامه» و «خانواده دکتر ماهان» از جمله سریال هایی است که این هنرمند در آن های ایفای نقش داشته است.

در پیوند با این خبر بخوانید:

«بهرام شاه محمدلو» از «آقای حکایتی» تا «علاءالدین» + بیوگرافی

سریال های کارتونی و خاطره انگیز را در وب سایت شبکه آی فیلم2 تماشا کنید

م ا 

نظر شما
ارسال نظر